Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Tuesday, December 9, 2014

Cuti Cuti Cua 2015




Tahun 2015 adalah tahun ekplorasi cuti bagi aku. Senarai cuti telah pun aku sediakan supaya 'apply leave' aku berbaloi. Ada yang perlu ambil cuti 3 hari maka dapat terus cuti selama 9 hari. Sangat menarik yang ini. Walaupun hala tuju belum ditetapkan tapi pelan kontegensinya telah ada iaitu balik kampung. Senangkan pelan kontigensi aku.

Rumusan Cuti
Tinggal nak isi je lagi nak ke mana

Cuti-cuti ini berdasarkan aku yang bekerja di Wilayah Persekutuan.

Cara nak baca cuti-cuti ni senang aje. Macam ni cara dia.

  • New Yr Maulud 4D 3+1 -RO1: 
    • New Yr Maulud - PH yang terlibat iaitu New Year & Maulidur Rasul
    • 4D - jumlah hari cuti iaitu 4 hari
    • 3 - jumlah hari memang tak kerja (PH+sabtu+ahad)
    • +1 - jumlah hari kena minta cuti tahun.
    • -RO1 - Replacement Offday Hari Sabtu
Tanda tanda yang digunakan bermaksud...
  • Tarikh dalam Petak Merah - PH
  • Tarikh diBold - Tarikh kena minta cuti
Akhir kata... selamat bercuti.





No comments:

Post a Comment

comment form message