Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Wednesday, January 9, 2013

Welcome 2013


Selamat datang tahun 2013. U’r almost welcome. Sungguh lama aku tak mengalu-alukan kedatangan tahun baru. Tapi tahun ini tidak lagi, ada banyak senarai harapan ‘wish list’ yang aku nak buat dan capai. Cukuplah beberapa tahun lepas yang dilalui hanya mengikut arus.

Antara wish list aku untuk 2013 ni ialah:

  • ·        Kembali aktif dan cergas
  • ·        Memperbaiki 5 kali sehari semalam
  • ·        Mempunyai bisnes sendiri / kongsi
  • ·        Mengembirakan ibu
  • ·        Mengeksploitasi interest
  • ·        …………………………..

3 comments:

  1. kembali aktif dan cergas ---- perlu sbb nampak dah mok-mok
    memperbaiki 5x tu ---- solat ke?? isshh isshh aku pon nak..
    mempunyai bisnes sendiri ---- jgn lupa declare kat lhdn..kalau tak aku audit nnt
    menggembirakan ibu----- bwk je balik menantu kat dia... senang la hati dia nnt
    .......... ---- kawin je lerr...

    ReplyDelete
  2. bw blk menantu? bijak cadangan tu.

    ReplyDelete

comment form message