Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Wednesday, March 25, 2015

Pukul 3 Pagi

Aku masih belum mampu melelapkan mata. Hanya kerana kering tekak mengganggu malamku. Biasanya pada waktu begini aku sudah pun tidur lena diulit mimpi.

Sudah berapa kali aku berjaga. Sudah berapa kali juga aku ambil air sembahyang. Akhirnya aku baca quran. Cuba lelapkan mata akan tetapi tetap tidak mahu tidur. Main game candy crush juga tidak berjaya.

Bukan batuk yang mengganggu tapi satu perasaan tidak selesa. Cuba fokus untuk tidur tapi malang ia menyukarkan lagi. Baca doa tidur, peluk bantal, fefeeling syok tidur namun tetap tidak berjaya.

Akhirnya aku bangun, capai dompet dan henpon. Keluar dr bilik dan menuju ke seberang jalan. Kaki melangkah lalu singgah di Kayu Nasi Kandar. Air barli sudah habis.. Limau suam sebagai ganti. Tidak ramai orang pada waktu begini. Layan facebook sebentar kemudian blog yang sedang ku tulis ini.

Sedang aku menaip blog ini. Salah sorang aney kata ramai org sakit tekak macam aku. Dia cadangkan aku minum air lemon madu suam. Aku kata padanya buatlah satu.

Aku akan berada di sini sehingga air habis juga apabila mata mengantuk kemudian barulah pulang untuk cuba tidur semula. Harapan aku akan dapat tidur dan bangun menjelang subuh.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

comment form message