Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Thursday, January 31, 2013

Pengat Nangka


Pengat nangka? aku tertanya² ada ke orang buat pengat guna nangka biasanya guna pisang je. Nampak sangat tak pernah makan pengat nangka selama ni. Tapi petang 25012013 yang lalu ketika balik kampung, mak aku masak pengat nangka ni. Seperti dijangka pengatnya manis. Mak aku kalau buat desert sure manis punya sampaikan aku pun dah terbisa makan manis² ni. Sampai habis aku makan beberapa mangkuk yang ada... mana tak nye... yang ada pun cuma aku ngan mak je. Aku la yang kena habiskan. Perlu diulangai di sini... inilah kali pertama aku makan pengat nangka dan pengat nangka ni sedappppp!!!

1 comment:

  1. sedapp kott cua!! maklang aku slalu masak....ohhh sy suda mengidam.......

    ReplyDelete

comment form message