Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Thursday, January 31, 2013

Hadiah Birthday 2013

X sangka sejurus sahabat baru mendapat tahu birthday aku baru je lepas... dia dan mereka pun ucap happy belated birthday. Ketika ni waktu pagi. Selepas waktu lunch, dia call dan panggil aku datang ke tempatnya tapi disebabkan sibuk dengan kerja aku abaikan buat sementara waktu. Ketika ni aku sibuk check masalah Wifi dengan Boustead IT.

Aku syak dia memanggilku untuk memberi gift lebihan dari Majlis pertunangan dia ahad sebelumnya. Orang nak beri kita terima jelah kan. Tapi sangat sangat tak disangka apabila aku menyinggah ke tempatnya... dia pun menghulurkan kotak pink yang tak pernah aku tengok sambil mengucapkan sekali lagi happy belated birthday. Di dalamnya terdapat 6 ketul mini muffin yang dihias dengan comeinya. Memang aku happy sebab ia hadiah ikhlas dari seorang sahabat baru. Dapat tahu pada paginya dan memberi hadiah pada petangnya. Thank my friend.




No comments:

Post a Comment

comment form message