Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Wednesday, June 12, 2013

Hujung Mingguku Penuh Sehingga Puasa.



Sangat jarang aku post sesuatu yang melibatkan peristiwa akan datang melainkan sudah berlaku. Tapi post kali ini lain sedikit, apa yang aku nak buat untuk hujung minggu berikutnya telahpun diketahui.

Hujung Minggu Ini @ Ahad 16hb Ke Sg Lepoh:
Kawanku dari Putrajaya mengajakku untuk menemani gengnya untuk berlibur di Sg Lepoh, Ulu Langat. Tempatnya memang seronok. Walaupun kedalaman di kolam air terjunnya hapus ketinggian aku, namun aku tetap terjun kerana arus akan membawaku ke tepi. Airnya pula bersih, jernih dan sangat sejuk.
~~~ cerita penuh selepas aktiviti.

Hujung Minggu Depan @ Sabtu Ahad 22hb 23hb Ke Sg Chiling:
Aktiviti camping terakhir bagi pihak Gogonyzer sebelum Ramadhan tiba. Lokasinya di Sanctuary Sg Chiling, Kuala Kubu Bharu. Dari pekan Kuala Kubu Bharu menghala ke Fraser Hill. Permandangan indah sepanjang perjalanan memukau mata memandangnya. Di Sg Chiling pula, sungainya yang jernih dan sejuk menyegarkan disamping ikan² tengas bebas berenang² ketengah ketepian.
~~~ cerita penuh selepas aktiviti.

Hujung Minggu Lagi Depan @ Jumaat Sabtu Ahad 28hb 29hb 30hb Ke Tg Leman Resort:
Percutian kali kedua bersama blogger yang sama ke Felda Tekam dulu. Edisi kali ini juga ditaja penginapan dan aktivitinya oleh Felda Travel. Lokasinya pula berubah ke selatan tanah air iaitu Tg Leman, Mersing Johor. Mungkinkah island hoping? Mungkinkah snorkelling yang menjadi salah satu aktiviti kami nanti? Mana tahukan kedua² menjadi milik kami! Trip ini mungkin akan menambahkan koleksi post Trip Sehala aku sebelum ini.
~~~ cerita penuh selepas aktiviti.

Hujung Minggu Lagi² Depan @ Sabtu Ahad 06hb 07hb Ke Johor Bharu
It's Treasure Hunt!!! Aktiviti yang dinantikan telah tiba. Jika tahun lepas MAH menganjurkan treasure hunt ke Kuantan, Pahang dan tidur di Zenneth Hotel. Bagi tahun 2013 ni MAH menganjurkan treasure hunt ke Johor Bharu pula dan menginap di KSL Hotel Johor Bharu. Team kali ini menampil dua muka lama dan dua muka baru. Kos pendaftaran sekali lagi ditaja oleh The Royale Bintang Kuala Lumpur.
~~~ cerita penuh selepas aktiviti.



No comments:

Post a Comment

comment form message