Pengumuman


Harap maklum bahawa blog ini dalam proses kemaskini dari segi susun atur, tagging dsb. Post post tertunda pula akan di selesaikan.

Monday, February 18, 2013

Rojak aka Pasemboq


Rojak aka pasemboq... salah satu menu kegemaranku. Tak kesahlah apa yang dipanggil.. kalau dah cenggini rupanya... memanglah aku suka makan. Ni salah satu menu yang aku suka order selain mee goreng mamak time² lapar kat kedai mamak tambah² time malam.

Rojak yang aku snap ni kat kedai makan Irshat di Bandar Sri Permaisuri. Memang penuhlah sepinggan tu isinya. Kuah pun melimpah ruah... itu yang penting. Kalau kuah manis berminyak banyak not my taste. Sure aku akan try sekali lagi je kot² la wrong time wrong place. Kalau sama juga rupanya... bye bye aku ucapkan... xkan order rojak lagi kat situ.

Apa yang sengkatan dengan rojak yang aku suka? Pastinya sesuatu yang dilimpahi dengan kuah kacang macam...

:: nasi impit ::
:: pecal ::
:: sate ::
:: tauhu sumbat ::
:: rojak buah ::

Di mana lagi ada rojak yang sedap? Meh ajak aku makan sama.


4 comments:

comment form message